דרופשיפינג בשופיפיי – המדריך המלא

מאז שהוא נכנס לחיינו, האינטרנט מאפשר הזדמנויות רבות בפן העסקי והכלכלי שבעבר לא היו נגישות לכל האוכלוסייה. אם בעבר כדי להקים חנות היה צורך ברכישת כמויות מלאי, שכירת מקום מתאים ואפילו תשלום לעובדים, כיום כל אחד יכול להקים חנות מקוונת בשופיפיי ולהתחיל לנהל עסק משל עצמו.

דרופשיפינג – מה זה אומר בעצם?

לפני שנצלול לדרופשיפינג בשופיפיי, איך עושים את זה ומה היתרונות בפלטפורמה של שופיפיי לדרופשיפינג, חשוב להבין קודם כל באופן יסודי – מה זה בכלל דרופשיפינג. בחנות דרופשיפינג, בניגוד לחנויות הרגילות והמוכרות שאפשר למצוא במרכזי ערים למשל, המוכר לא מחזיק במלאי. אפשר לומר שלמעשה, מוכר דרופשיפינג בשופיפיי הוא מתווך אינטרנטי בין ספק שמציע מוצר כלשהו לבין גולשים פוטנציאליים.

מה שמנהל החנות צריך הוא קודם כל ספק, שיאפשר לו למכור מוצר מסוים ללקוחות שגולשים באתר. ברגע שהמוצר קיים וההתקשרות עם הספק קיימת ומאפשרת משלוח של המוצר לארץ, כל מה שנותר הוא לפתוח חנות שופיפיי מקוונת.

חנות שופיפיי לדרופשיפינג 

שופיפיי היא חברה קנדית, שמציעה למי שמעוניין לפתוח חנות מקוונת. החנות המקוונת של שופיפיי נחשבת לכזאת שנוח מאוד להקים בה חנות דרופשיפינג ממספר סיבות שונות, אותן נסקור בהמשך המאמר. כדי לפתוח חנות מקוונת של שופיפיי, יש להיכנס אל האתר של החברה ולפתוח חשבון. למי שחדשים בתחום ולא מנוסים, אפשר להנות מהשירותים שמציעה שופיפיי לתקופת ניסיון חינמית הקצובה בזמן.

יתרונות משמעותיים על פני פלטפורמות אחרות

יש כמה פלטפורמות המאפשרות פתיחת חנות מקוונת לדרופשיפינג, אך שופיפיי נחשבת למובילה בתחום עקב כמה סיבות עיקריות. קודם כל, היא מאפשרת לספק לשלוט מרחוק בחנות, כך שהוא יכול לקבל הרשאות לניהול האתר. באמצעות ההרשאות האלו הוא יוכל לשלוט בצורה טובה יותר בשליחת המוצרים ללקוחות השונים. מבחינת מנהל החנות, כל מה שהוא צריך נמצא במקום אחד. הוא יכול לנהל את ההזמנות, לעדכן את המלאי ואת המוצרים השונים, לנהל את כל ענייני השיווק, המכירות והתשלומים וכן את עיצוב החנות.

סוגים שונים של דרופשיפינג 

אומנם העיקרון של דרופשיפינג מתבסס על התקשרות עם ספק ותיווך למעשה בינו לבין הלקוחות באמצעות חנות שופיפיי, אך גם בתוך דרופשיפינג יש כמה סוגים שונים לביצוע. למשל, ניתן למצוא מוצר מוגמר ולהטמיע אותו בתוך האתר, כך שהגולשים השונים יוכלו לרכוש אותו דרך חנות השופיפיי. אפשר גם למצוא כמה מוצרים, ליצור קשר עם הספקים הרלוונטיים אך בפועל להרכיב אותם אל מוצר אחד מוגמר. גם חנויות ועסקים קיימים יכולים לפתוח חנות מקוונת במודל של דרופשיפינג, לצורך גדילה והתרחבות. 

בחירת מוצר לפני שמתחילים 

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בדרופשיפינג היא לפתוח את החנות מבלי שלמוכר יש עדיין מוצר. ההתלהבות, יחד עם הרצון לפתוח משהו עצמאי, יכולים לסנוור מעט ולהשכיח את המודל של הדרופשיפינג. כדי שמכירות בחנות מקוונת בצורה של דרופשיפינג יעבדו, יש צורך במוצר מנצח. מומלץ למצוא קודם כל ספק אמין, שיוכל לספק את המוצר על הצד הטוב ביותר. יש לשים לב שהמוצר של הספק נמכר כבר בעבר, כך שמדובר על מוצר מוכח. שימו לב שתמיד יש ביקושים למוצרים שונים בתחומים שונים, כך שמוטב קודם כל לבצע מחקר לפני שבוחרים את סוג המוצר שרוצים למכור בחנות שופיפיי.

פתיחת חנות שופיפיי

ברגע שיש לכם לפחות מוצר אחד שאתם בטוחים בו, וברגע שסגרתם את התנאים שאתם רוצים עם הספק, הגיע הזמן לפתוח חנות שופיפיי. כאמור, ניתן לפתוח את החנות הזאת באמצעות כניסה לאתר החברה, כאשר אתם יכולים להנות מתקופת ניסיון חינמית של 14 ימים. נצלו את התקופה הזאת כדי להתנסות עם הממשק ולהבין את היכולות השונות שלכם, וכיצד אתם יכולים לשפר את החנות שלכם ולהפוך אותה לטובה יותר.

שפת האתר

מתכננים לעשות דרופשיפינג בישראל? שימו לב שחנות שופיפיי תומכת בשפה האנגלית. כדי להתגבר על המכשול הזה, שעשוי להיות יחסית משמעותי בישראל, פותחו אפליקציות שונות וייעודיות שמאפשרות המרה של ממשק האתר אל עברית. ניתן לשנות את הצורה בה מוצגים משפטים, משמאל לימין, כמו גם לקבל תרגום לכמויות גדולות מאוד של מילים.

תשלום ושיווק 

לפני שאתם מתחילים, חשוב לזכור שאתם צריכים גם לבחור אמצעי תשלום, איתם יוכלו הגולשים השונים לרכוש את המוצר שאתם מציעים באתר. בנוסף, אל תשכחו משיווק. הסיכוי שימצאו סתם ככה את חנות השופיפיי שלכם הוא לא גבוה במיוחד. באמצעות הרשתות החברתיות ובאמצעות טכניקות של קידום אתרים, אתם יכולים להגדיל את החשיפה לחנות המקוונת שלכם, למשוך יותר גולשים ובכך גם להגדיל את כמות המכירות.

שופיפי בעברית – RTL

במידה ואתם רוצים להקים חנות שופופי בשפה העברית, על מנת לעשות את זה על הצד הטוב והמקצועי ביותר כדאי להשתמש באפליקציית SENSE RTL.

האפליקציה שלנו תעזור לכם להפוך ברמה מושלמת את כל החנות לעברית, כך שתראה מאוד מקצועית מול הגולשים ויהיה להם את החווית גלישה הטובה והנוחה ביותר, וכמובן זה גם יגביר את אחוזי ההמרה באתר שלכם לגולשים מישראל.

במידה ואתם פותחים חנות שופיפי בעברית מומלץ ואפשר להגיד שחייב להשתמש באפליקציה שתסדר לכם את האתר ימין לשמאל בצורה מושלמת.

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp