ספקי דרופשיפינג מומלצים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הרב שגלום בדרופשיפינג . במקום לקנות מוצרים ולחיות בפחד שאולי לא תצליחו למכור אותם, בדרופשיפינג  אנחנו קונים את המוצר רק אחרי שיש לנו כבר לקוח שמחכה לנו. כדי שנוכל להצליח לעשות את זה, עלינו למצוא ספקים מתאימים. כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש, אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על כמה.

דרופשיפינג 

דרופשיפינג היא שיטת מסחר שבה אתם מתפקדים כחנות אבל עם כמה הבדלים בסיסיים. בדרופשיפינג  המסחר נעשה בדרך כלל דרך הרשת, כאשר לקוחות הקצה שקונים מכם וגם ההזמנות שלכם נעשות ברשת. בנוסף, ההזמנה של המוצר נעשית רק אחרי שהלקוח פנה אליכם כדי לקבל אותו. 

בצורה הזו אתם לא מבזבזים כסף על שמירת המוצרים, ולא מסתכנים באפשרות שתתקעו בחנות שלכם עם מוצרים שאף אחד לא רוצה לקנות. אם עובדים בצורה נכונה, חנות דרופשיפינג  יכולה להפיק לכם רווחים גדולים בלי הרבה מאמץ. מבין כל ההכנסות הנוחות, זו כנראה ההכנסה היחידה שאין בה סיכון, ועדיין, יש כמה דברים שצריך לעשות כדי שזה יעבוד לכם. 

בחירת ספק

אז אחרי שהבנתם עד כמה דרופשיפינג  יכול לעזור לכם, נותר לכם רק לבחור ספק שדרכו תרכשו את המוצרים. בתור סוחרים בקצה אתם צריכים להציע ללקוחות שלכם מוצרים, ומרגע הבחירה של המוצר המאמץ שלכם הוא כמה שיותר מהר להביא את המוצר ללקוח. ככל שהמוצר יגיע מהר יותר, כך סביר להניח שגם בפעם הבאה שהלקוח ירצה מוצר מסוים הוא יבצע את הקנייה שלו דרככם.

ברחבי העולם יש לא מעט ספקי דרופשיפינג , כאשר לכל אחד מהם יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלו. המפתח להצלחה שלכם הוא קודם כל לבחור ספק טוב, אך קודם כל חשוב להגדיר מי בדיוק נחשב כזה. מחירים נוחים זה כמובן תנאי בסיסי, אולם מלבדם יש עוד שני דברים שאתם צריכים לבדוק ביחס לכל ספק דרופשיפינג  שאיתם אתם עובדים. 

מדיניות החזרה נוחה

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שאתם עובדים מול ספק מסוים הוא מדיניות ההחזרה שלו. בדיוק כמו בעולם הקניות הקלאסי, גם בדרופשיפינג  ייתכן והלקוח לא יהיה מרוצה מהמוצר שמכרתם לו. במקרים הללו אתם חייבים לבדוק מה מדיניות ההחזרה של הספק. 

ספק שלא נותן לכם מדיניות החזרה נוחה מסכן את היכולת שלכם להרוויח מדרופשיפינג , כיון שאתם עלולים לשלם על מוצר שלא הרווחתם ממנו, דבר שכמובן עומד בסתירה לכל המודל העסקי של דרופשיפינג .

מלאי איכותי

הדבר האחרון שעליכם לבדוק הוא את איכות המלאי של הספק. לכל ספק יש מוצרים שהוא משווק, אך יש כאלה שאצלם מדובר על מלאי מצומצם. המחשבה שלכם צריכה להיות איך אתם הופכים את קהל הלקוחות שלכם להיות יותר גדול, וספק כזה לא יאפשר לכם את ההתרחבות הזו. נסו למצוא ספק שמחזיק מלאי איכותי של מגוון סחורות, ובנוסף מסוגל לספק לכם את הסחורה במהירות.

Aliexpress

הספק הראשון שעליו נדבר הוא כנראה אחד הספקים הכי מוכרים בעולם. אליאקספרס מאפשר לכם לקנות מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים. היתרונות שלו גלויים לכולם והם בעיקר נוגעים למלאי ולמחירים חסרי התקדים שאותם ניתן למצוא. הסיכונים שיש בו הם זמני המשלוח שיכולים להיות ארוכים מהרגיל, והעובדה שלעיתים המוצרים שקונים דרכו לא מספיק איכותיים.

SaleHoo

החברה ששוכנת בניו – זילנד 'סיילו' הפכה בשנים האחרונות להיות אחת מהמובילות בעולם בתחומה. בישראל אמנם השם שלה פחות מפורסם, אולם בארה"ב, אנגליה, קנדה ועוד כמה מדינות היא נותנת עבודה להרבה מאוד סוחרים. היתרון הגדול שלה הוא באיכות הסחורות שהיא מציעה לכם, אך החיסרון הוא שמבחינת מחירים אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שולי רווח לא מאוד גדולים.

oberlo

אוברלו גם היא ספק מוביל בתחום הדרופשיפינג , כאשר היתרונות המרכזיים שלה נוגעים לנוחות העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להזמין את המוצר עם שם הלקוח, והחברה כבר תדאג שהמוצר יגיע אליו ארוז היטב. מבחינת כאב ראש, זה כנראה אחד הספקים שייעשה לכם כמה שפחות כאב ראש שרק אפשר. לחברה גם יש תוכנה שמאפשרת לכם לעקוב אונליין אחר ההזמנה. 

Banggood

Banggood היא חברה סינית שמאפשרת לכם להנות ממגוון רחב של מוצרים. בדיוק כמו מקבילותיה הסיניות מהתחום, אין הרבה חברות שמציעות לכם היצע כל כך גדול של מוצרים. אחד היתרונות שיש לחברה הזו הוא המבצעים שהיא מספקת ללקוחותיה מעת לעת. אם תדעו לפרסם את המוצרים שיש להם מבצע בצורה טובה, תוכלו להרוויח על אותם מוצרים לא מעט כסף.

לסיכום

דרופשיפינג  היא שיטת מסחר שבה הקמעונאי משחרר את המוצר רק אחרי שיש כתובת ברורה שאליה הוא צריך להגיע. לכם השיטה הזו מאפשרת להרוויח לא מעט כסף, אך היתרון הגדול שלה הוא שאתם לא מסכנים את הכסף שלכם כיון שאף מוצר לא נקנה לפני שיש לקוח שמחכה לו. כאן קיבלתם סקירה קצרה על איך לבחור ספק דרופשיפינג , ומספר דוגמאות לספקים מתאימים. 

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp