אפליקציות שופיפיי מומלצות

בתור בעלי עסקים, אתר ברשת שבו אתם משווקים את המוצרים שלכם יכול להביא לכם הרבה מאוד רווחים. עם זאת, הקמה של אתר כזה היא לא דבר פשוט. עליכם לספק ללקוחות אפשרות תשלום מאובטחת, לעדכן את המוצרים ביחס למלאי הקיים ולבנות כמובן פלטפורמה מתאימה למסחר. כדי להתמודד עם זה בהצלחה היינו ממליצים לכם על שופיפיי. 

שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמה שנועדה לתת לבעלי עסקים חנויות למסחר ברשת בלי לעבוד קשה. שופיפיי מציעה לכם מספר דגמים של חנויות בנויות, כאשר כל מה שנותר לכם לעשות זה להכניס את המוצרים שלכם והאתר כבר יעלה לאוויר איתם. התשלום לשופיפיי הוא בשכירות, כאשר אם משלמים שכירות חודשים על האתר שלכם, בהתאם כמובן לרמת השירות שאותה אתם מקבלים מהחברה.

ההצלחה הרבה של שופיפיי לא רק בישראל אלא בעולם כולו מצביעה על כך שמדובר על אחת הדרכים הכי טובות לנהל מסחר ברשת. עם זאת, הרצון שלכם הוא לא סתם להצליח אלא למקסם את הרווחים שלכם, כך שהחנות ברשת תשים אתכם במקום אחר. זו הסיבה שכדאי לכם להכיר כמה אפליקציות שופיפיי מומלצות. 

למה זה חשוב

שופיפיי אמנם עובדת נהדר, אבל כמו לכל דבר, אם אתם רוצים להצליח בגדול עליכם לעשות מאמצים גדולים יותר. ניתוח נתונים, מתן מענה מהיר יותר ויצירת פלטפורמה בשפה המקומית הם רק חלק מהאתגרים שאים צריכים להתמודד בעלי עסקים שרוצים להפוך את החנות ברשת להיות מכפיל כוח של העסק. אתם לא חייבים לעשות את הדברים הללו, אולם ההצלחה שלכם תלויה בהם.

איך לבחור אפליקציה מתאימה

כדי לדעת איזו אפליקציה לבחור עליכם לחשוב מה חסר לכם, או מה הצורך שאותו אתם רוצים למלא. אפליקציות לחנויות שופיפיי לא חסרות, אבל לא כולן באמת רלוונטיות עבור החנות שלכם. כדי שלא תמצאו את עצמכם אובדי עצות, הבאנו לכם סקירה על שתי אפליקציות שיכולות לתת שדרוג משמעותי לחנות שלכם. האפליקציות הללו יעניקו לכם תועלת מידית בלי יותר מידי מאמץ.

אפליקציית SENSE RTL

היישום הראשון שעליו נדבר הוא SENSE RTL. כמו כל פלטפורמה לבניית אתרים, גם שופיפיי עובדת באנגלית. כדי לתת לקהל הישראלי את החוויה האידאלית, עליכם לתרגם את החנות שלכם כך שגם גולשים שאינם מבינים אנגלית יוכלו לקנות בה מוצרים ללא קושי. הבעיה הגדולה היא שבעת התרגום עלולים להשתבש מאפיינים שונים של האתר, מה שיגרום לפגיעה בעיצוב שלו.

זו בדיוק המטרה של אפליקציית SENSE RTL. האפליקציה נועדה לתרגם בצורה טובה מאנגלית לעברית אתרים למסחר ברשת, וגם את האתר שלכם היא תוכל להפוך לכזה שניתן לגלישה נוחה בטלפון בשפה העברית. 

Sense UTM

האפליקציה השנייה שעליה נדבר היא Sense UTM. אחד האתגרים הכי גדולים בניהול של אתר, במיוחד אתר למסחר הוא איסוף הנתונים. הדאטה שהאתר שלכם אוגר יכולה להיות מקור נהדר לשיפורים, זיהוי תקלות וניהול נכון יותר של העסק. הבעיה המרכזית היא שכמות המידע שנאספת היא כל כך גדולה, עד שאנחנו לא באמת יכולים להוציא ממנה את הנתונים שמעניינים אותנו.

זו בדיוק המטרה שעבורה פתחנו את Sense UTM. האפליקציה הזו יושבת על החנות שלכם ואוספת את המידע בצורה שתאפשר לכם לגשת אליו ולהוציא מתוכו את הפרטים הרלוונטיים. האפליקציה תעזור לכם למקד טוב יותר את הפרסום שלכם, כך שהוא יגיע לקהל שמביע עניין במוצרים שלכם. 

ליווי מקצועי

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר לכם הוא שליווי מקצועי הוא תנאי הכרחי להצלחת האפליקציה. בנייה של יישום לטלפון היא תמיד דבר מסובך, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באפליקציה לחנות שופיפיי. כדי להצליח אתם חייבים להיות מלווים באנשי מקצוע שמכירים היטב לא רק את התחום של בניית אפליקציות, אלא גם את תחום המסחר ברשת על כל הפרטים שלו לרבות ניסיון מוכח בתחום. 

במידת הצורך תוכלו כמובן לאפיין אפליקציה ייעודית עבור העסק שלכם. מדובר אמנם על מוצר שיעלה לכם יותר כסף, אך זכרו שהוא ייבנה בדיוק לפי הדרישות שלכם. הרווח שתוכלו להפיק מאפליקציה כזו במידה והיא תיבנה בצורה נכונה בהחלט יהיה שווה את המחיר שתשלמו עליה.

SENSE RTL

SENSE RTL היא חברה שמתמחה בפיתוח אפליקציות בתחום המסחר ברשת. העובדה שיש לכם אתר שבו אתם משווקים את המוצרים של העסק לא תעזור לכם להגדיל את הרווחים אם האתר הזה לא מותאם בצורה מושלמת לגלישה בנייד. רוב הגלישה של הלקוחות שלכם היא דרך הטלפון הנייד, וכדאי שתאפשרו להם לקנות דרכו בנוחות. SENSE RTL תעזור לכם לבנות יישום מתאים לזה. 

לסיכום

כמעט כל עסק מבין היום שבלי חנות ברשת הוא לא יכול לשרוד. חנות כזו תאפשר לעסק להגיע לקהל לקוחות הרבה יותר גדול, ותגרום לו להרוויח הרבה יותר. שופיפיי היא פלטפורמה נהדרת לבנייה של חנויות איקומרס, אולם האתרים שאותם תבנו בעזרתה מתאימים יותר לגלישה דרך מחשב. כדי לאפשר ללקוחות שלכם חווית משתמש מקסימלית, כדי גם לבנות אפליקציה ייעודית. 

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp