קורס שופיפיי (Shopify) בעברית

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים את היתרון שיש במסחר ברשת. במקום לפתוח סניפים נוספים באופן פיזי, כל מה שאתם צריכים זה אתר שבו אתם מוכרים את המוצרים של העסק. לאתר כזה יכולים להיכנס הרבה יותר לקוחות, והוא לא מגביל אתכם רק לאזור גיאוגרפי אחד. נאור שואן קורס שופיפיי כאן כדי לספר לכם על הדרך הטובה ביותר לבנות אתר מתאים. 

מסחר ברשת

לפני שנסביר על הקורס עצמו, כדי להבין בקצרה מהי בדיוק שופיפיי. מסחר ברשת דורש מכם להקים אתר ייעודי. באתר הזה צריכים להיות כל המוצרים שלכם, והוא צריך לאפשר ללקוחות לבצע רכישה בצורה מאובטחת. הקמה של אתר היא תמיד דבר מסובך, וכאשר מדובר על אתר למסחר ברשת התמונה נעשית מורכבת עוד יותר. 

עליכם לדאוג לאבטחת מידע ברמה גבוהה כיון שהלקוחות מפקידים את פרטי האשראי שלהם באתר. בנוסף, אופציות התשלום צריכות להיות כאלה שמתאימות לקהל היעד שאתם מניחים שייקנה בחנות שלכם. העיצוב של החנות צריך להיות כזה שנוח לנווט בו, מתוך הבנה שלא כל הלקוחות שלכם הם אנשים עם התמצאות טכנולוגית גבוהה, ועליכם לאפשר לכולם למצוא בקלות את המוצרים. 

מה היתרונות של שופיפיי

שופיפיי נועדה לפתור בדיוק את הבעיה הזו. מדובר על פלטפורמה שמציעה לכם לקבל אתר מוכן למסחר ברשת. לאתר הזה אתם רק צריכים להכניס את המוצרים שלכם, לבחור את אחת מאפשרויות התשלום המוצעות, ומיד תוכלו להעלות לאוויר אתר למסחר ברשת. התשלום הוא באמצעות השכרה, כך שאתם למעשה משכירים את השירות משופיפיי.

ברחבי העולם יש הרבה מאוד עסקים שהבינו שזה המודל הנכון לנהל דרכו מסחר אלקטרוני. למרות האיכות הגבוהה של שופיפיי, והעובדה שמדובר על פלטפורמה נוחה לעבודה, היינו ממליצים לכם לקחת אצל נאור שואן קורס שופיפיי, כדי שתוכלו להפיק מהפלטפורמה הזו את המירב. 

קורס שופיפיי

הדבר המרכזי שאותו נלמד במהלך הקורס הוא כיצד לעצב את חנות השופיפיי שלכם כך שהיא תוביל אתכם להצלחה וכמובן הוא איך לשלול גולשים לחנות שופיפיי שלכם על מנת להביא מכירות. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להחליט מה קטגורית המוצר שאליה משתייך העסק שלכם, כאשר שופיפיי עצמה מציעה לכם מספר קטגוריות לבחירה. לאחר מכן עליכם להכניס את המוצרים שלכם לאתר, תוך קטלוג וסידור שלהם בצורה שתאפשר התמצאות מהירה לכל גולש.

העיצוב של החנות הוא הדבר שיקבע את מידת ההצלחה שלכם. מבחינת מחיר שופיפיי מאפשרת מסלולים זולים שבהם אתם מקבלים פלטפורמה בסיסית ביותר, אך בתוספת תשלום תוכלו לשדרג את החנות שלכם עם פיצ'רים מתקדמים שיהפכו אותה לכזו שהרבה יותר נוח לקנות בה. מבחינת הקורס עצמו, יש לו עוד כמה יתרונות מרכזיים על פני קורסים מקבילים בתחום המסחר ברשת. 

לא צריך לצאת מהבית

היתרון הראשון של הקורס הוא בכך שאתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לבצע אותו. הקורס כולו מועבר באופן מקוון, והחומרים זמינים עבורכם, כך שלא משנה מה העיסוק היומיומי שלכם, כל מה שאתם צריכים זה מספר שעות בשבוע שיאפשרו לכם לרכוש את כל הידע שיש בקורס בצורה נוחה. בתור בעלים של עסק, הקורס הזה לא דורש מכם לקחת הפסקה מהניהול של העסק. 

ידע עדכני

תחום המסחר ברשת ובמיוחד חנות שופיפיי הוא תחום שיש בו חידושים כל הזמן. פיצ'רים חדשים, שילוב עם מערכות קיימות והוספה של כלים לחנות הם דברים שאתם חייבים להכיר. אסור לכם להיות במצב שבו הלקוחות שלכם מצפים לראות פיצ'ר מסוים בחנות שלכם אבל אתם עוד לא הספקתם להגיע אליו. זו הסיבה שאת הידע שלכם אתם חייבים לרכוש ממורה מעודכן.

ההיכרות העמוקה של נאור שואן עם התחום לא נעצרה לפני כמה שנים. החומרים של הקורס מתעדכנים כל הזמן בהתאם לחידושים בתחום, כדי שמי שבונה את החנות היום יבנה אותה בהתאם לאופנה הנוכחית שתאפשר לו להפוך את החנות למוקד משיכה ללקוחות חדשים.

למדו מאנשים מנוסים

עוד יתרון שיש לכם בקורס הוא שאתם לומדים ממישהו מנוסה. לא מעט אנשים מחזיקים בידע בתחום חנויות השופיפיי אולם רק מעטים מהם גם מחזיקים בקבלות בתחום. המטרה שלכם היא לא ללמוד ידע תיאורטי אלא להבין איך אתם מיישמים אותו הלכה למעשה בחנות שלכם, מתוך רצון להפוך את החנות למה שיקפיץ את שורת הרווח בעסק שלכם בצורה משמעותית.

נאור לא נשאר רק בעולם הידע אלא מחזיק בניסיון רב בתחום. ישנם טיפים ועצות שלא כתובים בשום מקום, ורק מי שחווה את העולם של המסחר יוכל לתת לכם אותם. הטיפים הללו יחסכו לכם שכר לימוד יקר, וימנעו מכם לבצע טעויות של מתחילים שעלולות לעלות לכם ביוקר. 

זמינות מלאה

אחד הקשיים שמלווים כל בעל עסק בתחום המסחר ברשת הוא חוסר בידע מקצועי. לא משנה כמה הצלחה תהיה לכם, תמיד יכול להגיע מצב שבו יש לכם התלבטות, או שאתם לא בטוחים מה הצעד הנכון לעשות כדי לשדרג את החנות. בקורס של נאור שואן אתם לא רק מקבלים ידע ששווה זהב אלא אנחנו זמינים עבורכם בצ'אט מיוחד 24/7 כדי לנסות ולתת לכם מענה לכל בעיה שעולה ביחס לקורס.

כמובן, לא תמיד נוכל לתת את הפתרון לבעיה, אבל מבחינת זמינות תמיד נהיה שם בשבילכם. במידת הצורך גם תוכלו לקבוע שיחה פרונטלית, ובה לקבל ייעוץ מעמיק יותר שיעזור לכם להבין איך להתמודד עם הבעיה הנוכחית. 

כמה כסף ניתן להכניס מחנות ברשת

השאלה האחרונה היא אולי זו שמטרידה את רוב מי שמנסה להיכנס לתחום האיקומרס, אולם חשוב להבין כבר בהתחלה שלשאלה הזו אין תשובה ברורה. מבחינת פוטנציאל, מסחר ברשת מאפשר לכם להגיע לרווחים שלא חלמתם עליהם. מדובר על קהל לקוחות בלתי מוגבל, וזכרו גם שאתם יכולים לקבל גישה לקהל הזה בלי להשקיע כסף כמו שהייתם צריכים להשקיע בפתיחה של סניף חדש.

עם זאת, אין רווח בלי עבודה קשה. למרות שמדובר על חנות וירטואלית, אתם חייבים להשקיע בחנות שלכם. עיצוב נכון, היכרות עם חידושים בתחום וייעוץ מקצועי קבוע הם דברים שאסור לכם לוותר עליהם אם אתם רוצים להגיע למצב שבו החנות שופיפיי שלכם אכן מובילה אתכם לרווחים המצופים. ההתחלה אולי תהיה מעט קשה, אבל אם תעבדו נכון, מהר מאוד תראו תוצאות. 

נאור שואן קורס שופיפיי

הקורס של נאור שואן זוכה כבר מספר שנים לשבחים רבים. נאור מחזיק בניסיון רב שנצבר בעזרת עבודה קשה בשנים האחרונות. תחום האיקומרס הוא תחום מורכב, וכדי להצליח בו בצורה טובה אם חייבים שתהיה לכם היכרות עמוקה איתו, לרבות החידושים שצצים ועולים בו. אצל נאור שואן תוכלו לקבל קורס מקיף, וכמובן ליווי צמוד לכל אורך התהליך עד למצב שבו תתחילו להרוויח מהחנות.

צפו בפרק שנאור התארח בו מתוך פודקאסט הקול

לסיכום

חנות שופיפיי היא כנראה הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים שלכם ברשת. פתיחה של חנות ברשת יכולה להניב לכם רווחים רבים, אולם היא כרוכה בלא מעט טרחה. שופיפיי פתרו לכם את הבעיה הזו עם פלטפורמות מוכנות מראש. כדי לנצל אותן בצורה הטובה ביותר, מומלץ לקחת קורס שופיפיי בעברית שבו תלמדו איך לעצב חנות ומה הסודות שיהפכו אותה למכפיל כוח בעסק שלכם.

לפתיחת חנות שופיפיי משלך בהנחה משמעותית לחץ כאן לפתיחת החנות הראשונה שלך.

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp