מומלץ: הצהרת נגישות ב-Shopify בקליק אחד

יצירת חווית קניות מקוונת מכילה ונגישה היא היבט מכריע בניהול חנות Shopify מצליחה. ככל שיותר עסקים מכירים בחשיבות הנגישות, Shopify הציגה תכונה חדשה לייעל את תהליך יצירת הצהרת נגישות. במאמר זה, נחקור את היתרונות של הצהרת נגישות וכיצד תוכל ליצור אחת בלחיצה אחת בלבד בחנות Shopify שלך.

מהי הצהרת נגישות?

הצהרת נגישות היא הצהרה המדגימה מחויבות להנגיש את האתר שלך למשתמשים בכל היכולות. הוא מתאר את האמצעים שנקטת כדי להבטיח גישה שווה ומודיע ללקוחות על תכונות הנגישות הזמינות באתר שלך. הצהרה זו מסייעת בבניית אמון וביטחון בקרב משתמשים, במיוחד אלה עם מוגבלויות, על ידי הבטחה להם שאתה נותן עדיפות לצרכיהם.

הצהרת נגישות בקליק אחד ב-Shopify:

Shopify הציגה תכונה נוחה המפשטת את היצירה של הצהרת נגישות. בלחיצה אחת בלבד, אתה יכול ליצור הצהרת נגישות המשקפת את תכונות הנגישות של חנות Shopify שלך. הנה איך לעשות את זה:

גישה לדף הנגישות:
בפאנל הניהול של Shopify, נווט אל הקטע "חנות מקוונת" ובחר "העדפות". גלול למטה כדי למצוא את הכרטיסייה "נגישות".

הפק את הצהרת הנגישות:
לחץ על הלחצן "צור הצהרת נגישות". Shopify תיצור באופן אוטומטי הצהרת נגישות על סמך תכונות הנגישות הזמינות בחנות שלך. הצהרה זו תכלול מידע כגון המחויבות שלך לנגישות, התכונות שיישמת ופרטי התקשרות למשתמשים כדי לספק משוב או לבקש סיוע.

התאמה אישית ופרסום:
עיין בהצהרת הנגישות שנוצרה ובצע את ההתאמות האישיות הנדרשות כדי להבטיח שהיא מייצגת במדויק את מאמצי הנגישות של החנות שלך. אתה יכול להוסיף פרטים ספציפיים על תכונות נגישות, אפשרויות תמיכה נוספות או כל מידע רלוונטי אחר. לאחר שתהיה מרוצה, לחץ על "פרסם" כדי להפוך את הצהרת הנגישות לגלויה בחנות שלך.

היתרונות של הצהרת נגישות בקליק אחד:

מוכיח תאימות:
הצהרת נגישות מציגה את המחויבות שלך לעמידה בתקני נגישות ובהנחיות. זה מודיע למשתמשים שיישמת אמצעים כדי להבטיח גישה שווה למוצרים או לשירותים שלך.

בונה אמון ונאמנות לקוחות:
הצהרת נגישות מטפחת אמון בקרב לקוחות, במיוחד אלה עם מוגבלות. זה מראה שאתה נותן עדיפות להכללה ופועל באופן פעיל לספק חווית קנייה נגישה. זה יכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות ולהמלצות חיוביות מפה לאוזן.

מספק שקיפות:
על ידי תיאור ברור של תכונות הנגישות של החנות שלך, הצהרת נגישות מספקת שקיפות למשתמשים. הם יכולים להבין למה לצפות מהאתר שלך מבחינת נגישות ויכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי מעורבות עם העסק שלך.

תומך בציות לחוק:
באזורים מסוימים, קיימות דרישות משפטיות לעסקים לקבל הצהרת נגישות. תכונת הצהרת הנגישות של Shopify בלחיצה אחת עוזרת לך לעמוד בהתחייבויות אלו ללא מאמץ, ומבטיחה שהחנות שלך תישאר תואמת לתקנות הנגישות.

יצירת חווית קניה מכילה ונגישה היא בראש סדר העדיפויות של כל עסק אחראי. תכונת הצהרת הנגישות של Shopify בלחיצה אחת מפשטת את התהליך של יצירת הצהרת נגישות, ומאפשרת לך להציג את המחויבות שלך לנגישות ללא מאמץ. על ידי פרסום הצהרת נגישות, אתה בונה אמון עם הלקוחות שלך, משפר את השקיפות ומבטיח עמידה בדרישות החוק. נצל את התכונה החשובה הזו בחנות Shopify שלך כדי להפגין את מסירותך להכלה ולספק סביבה נגישה לכל המשתמשים.

להוספת שלל פונקציות לחנות שלך בשניות ובניהן הצהרת הנגישות – בשביל זה אנחנו כאן Sense RTL, לחץ להוספת התוסף עוד היום!

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp