כיצד בוחרים תבנית ועיצוב לחנות שופיפיי

בשנים האחרונות יותר יותר בעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל הגדול שיש לחנות ברשת. חנות כזו יכולה לתפקד כמו סניף נוסף של העסק עם עלויות אחזקה הרבה יותר נמוכות. עם זאת, בנייה של חנות כזו היא לא דבר פשוט כיון שהיא דורשת מכם לבנות מאפס אתר איכותי. זו הסיבה שכדאי לכם להכיר את שופיפיי, ואת הדרך הנכונה לנצל אותה לטובת העסק שלכם. 

מסחר אלקטרוני

מסחר אלקטרוני הוא מסחר שבו אנחנו משווקים מוצרים דרך האינטרנט. על היתרונות של מסחר אלקטרוני כמעט מיותר לדבר. בניגוד לסניף של העסק שנמצא במקום מסוים, חנות ברשת מאפשרת לנו להגיע לקהלים חדשים, ולמכור את המוצרים גם במקומות שרחוקים מאיתנו. מדובר על חנות שפתוחה 24/7, ויכולה להקפיץ את רמת הרווחים של העסק למקום שלא הכרנו. 

עם זאת, פתיחה של חנות כזו היא דבר מורכב. עליכם לבחור פלטפורמה מתאימה שבה החנות תיבנה, לדאוג לדרך תשלום ואבטחת מידע, וכמובן לוודא שהמוצרים מסוגרים בצרוה שמאפשר ללקוחות להגיע אליהם בנוחות. כל אלו ועוד הופכים את החנות האלקטרונית למשהו שחלק מבעלי העסקים וויתרו עליו. זו הסיבה שכדאי לכם להכיר את שופיפיי. 

למה דווקא שופיפיי

שופיפיי היא חברה שבונה פלטפורמות למסחר אלקטרוני. לחברה יש מגוון רחב של חנויות, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור אחת מתוך כל החנויות שלה. שופיפיי עובדת במודל של השכרה כפי שנסביר לכם בהמשך, כך שגם מבחינה כלכלית מדובר על האופציה המשתלמת ביותר לחנות ברשת. 

איך זה עובד

שופיפיי היא למעשה עסק להשכרת חנויות. התבנית הבסיסית של החנות כבר קיימת ולכם רק נשאר לבחור אחת מבין התבניות הקיימות, לבצע שינויים יחסית פשוטים ולהוסיף את המוצרים שלכם. כדי שהחנות שלכם תצליח, יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם. התבניות הבסיסיות של שופיפיי אמנם לא רעות, אבל כדי להשלים את התמונה כדי לוודא עוד כמה דברים. 

ממשק נוח

כאשר לקוח נכנס אל החנות האלקטרונית שלכם, אתם לא באמת יודעים מה רמת ההתמצאות שלו ברשת ובטכנולוגיה. ייתכן שמדובר על לקוח שמתקשה בכך, מה שאומר שאתם צריכים ליצור עבורו ממשק נוח שיאפשר לו לנווט במהירות למקום שאותו הוא מחפש בחנות. בדיוק כמו שהסניף הפיזי שלכם בנוי בצורה מסודרת ולכל מוצר יש את המקום שלו, כך זה נכון גם ביחס לחנות שופיפיי.

עיצוב אטרקטיבי

בעת העיצוב עליכם לנסות לחשוב איך להפוך את האתר לכזה שמושך לקוחות. בניגוד למסחר רגיל, העובדה שאדם נכנס לאתר שלכם עוד לא אומרת שהוא יקנה את המוצר. באותה מידה ייתכן ופתוחות אצלו חנויות נוספות שמוכרות מוצרים דומים. המחשבה שלכם צריכה להיות איך אתם גורמים למי שכבר נמצא בתוך החנות לא לעזוב אותה לפני שהוא קונה את אחד המוצרים שלכם. 

התאמת האתר לקהל היעד

נקודה נוספת שאתם צריכים לתת עליה דגש בעת עיצוב חנות שופיפיי היא התאמה של החנות לקהל היעד. לא משנה מה המוצרים שאתם מוכרים, עליכם לנסות לבנות פרופיל של הקונה הממוצע בחנות שלכם. זה יכול להיות גיל, תחומי עניין, אהבה למוצר מסוים או כל דבר שיכול להיות מכנה משותף של הקונים שלכם. תמיד יכולים להיות יוצאים מן הכלל, אולם בדרך כלל קיים פרופיל כזה.

אחרי שהבנתם מי קהל היעד שאליו אתם פונים, נסו לעצב את החנות בצורה שפונה אליו. חנות שמיועדת לצעירים לא תהיה מעוצבת באותה צורה כמו חנות שמוכרת מוצרים שמעניינים קהל מבוגר יותר, וכך זה נכון ביחס לכל קהל. זכרו, חנות השופיפיי היא בדיוק כמו סניף נוסף של העסק שלכם, ואתם צריכים לגרום ללקוחות שנכנסים אליה להרגיש בנוח. 

כמה זה יעלה לנו

השאלה האחרונה היא כמובן כמה יעלה לנו לבנות אתר כזה. היתרון הגדול שיש לשופיפיי הוא מבחינת המחיר. האתר שלכם הוא לא באמת שלכם, ומה שאתם עושים זה פשוט להשכיר אותו משופיפיי. התשלום על ההשכרה הוא חודשי וקיימים מספר מסלולים, כאשר המסלולים הזולים יעלו לכם רק כמה עשרות שקלים בכל חודש. כמובן, בתמורה לתשלום גבוה יותר תקבלו שירות טוב יותר.

עיצוב נכון של חנות שופיפיי יכול לעזור לכם להגדיל בצורה משמעותית את רמת ההכנסות שלכם. אם תקפידו על הכללים שאותם כתבנו לכם פה, סביר להניח שמהר מאוד חנות השופיפיי תהפוך להיות הסניף המצליח ביותר של העסק, כזה שיש בו מספר לקוחות שלא נמצא באף סניף אחר. פרסמו נכון את החנות שלכם, וכמובן תדאגו לתחזוקה שוטפת שלה מבחינת מלאים ומשלוחים. 

לסיכום

חנות שופיפיי היא חנות למסחר אלקטרוני שבה אנחנו יכולים לשווק את המוצרים שלנו ברשת. שופיפיי מאפשרת לנו להתבסס על פלטפורמה קיימת, וכך אנחנו לא צריכים לשבור את הראש ביחס לשאלות הגדולות שיש בכל פתיחה של חנות למסחר אלקטרוני. חשוב לעצב את החנות בצורה כזו שהיא תתאים לקהל היעד של העסק, ולהקפיד על ממשק משתמש שיהיה ברור לכל מי שנכנס.

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp