כיצד להפוך את אתר השופיפיי שלכם לעברית

רוצים לבנות חנות שופיפיי לקהל הישראלי ולא יודעים איך להפוך את האתר שלכם לעברית? אז ריכזנו עבורכתם את כל המשימות שצריך לעשות בכדי להפוך את האתר שופיפיי שלכם לעברית בצורה מלאה.

רגע לפני שנסביר איך לתרגם את השופיפיי שלכם בקצרה בוא נסביר למה שופיפיי צריכה תרגום מלכתחילה

שופיפיי הינה פלטפורמה בניית אתרים בצמיחה מטורפת בשנים האחרונות אך לצערנו לא תומכת בשפה העברית בכלל ולכן פיתחנו עבורכם את אפליקציית SenseRTL שתתרגם לכם הכל – כולל מה שכל האפליקציות המתחרות לא יכולות לעשות.

1. היפוך השפה מימין לשמאל

אז כמו שידוע לרובכם בעברית אנו כותבים מימין לשמאל לעומת אנגלית שאנו כותבים משמאל לימין. 

לצערנו שופיפיי לא מאפשרת RTL – היפוך הצדדים מימין לשמאל, אך אל דאגה פתרנו לכם את הבעיה הזאת ובקליק אחד תוכלו לשנות את הצד. 

בתמונה מצד שמאל ניתן לראות באפליקציה שלנו כיצד ניתן לשנות את הצד, רק לבחור את ערכת הנושא שלכם ולאחר מכן ללחוץ על שמור, וזהו יש לכם אתר מימין לשמאל.

2. תרגום ערכת הנושא

על המנת שהאתר שלכם יהיה מותרגם לשפה העברית תצטרכו לבצע מספר פעולות קצרות. 

נכנסים אל האפליקציה, לאחר מכן נלך אל "שפות" 

נלחץ שמירה על השפה העברית ונעקוב אחר ההוראות באפליקציה, וזהו חברים יש לכם אתר מתורגם לעברית 

 

3. הוספת אייקונים - אפשרויות תשלום

כמובן אנו גם תומכים בהוספת אייקונים של אמצעי תשלום באתר שלכם. 

הוספת אייקונים לאמצעי תשלום הוכח כמשדר אמינות מה שמעלה את אחוזי ההמרה באתר שלכם. 

תוכלו להוסיף את האייקונים בFooter ובנוסף גם ב Product Page

 

4. תרגום מיילים

כמו שכבר הבנתם שופיפיי מביאה לכם את התמיכה שלה באנגלית בלבד, מה שאומר שהמיילים כולם בשפה האנגלית. 

אבל אל דאגה באפליקציה שלנו תוכלו בפחות מ3ד להפוך את כל המיילים לעברית בצורה מלאה. 

פשוט להיכנס, להעתיק ולשנות בהגדרות.

בהחלט!, אנו מתרגמים את הכפתורים הדינאמיים באתר שלך

יש לנו צוות של 13 מתכנתים ישראלים שזוהי עבודתם. במידה ותרצו להוסיף תוכלו לבקש מצוות התמיכה ועד 72 שעות זה מוכן

בטח אנו מראים כיצד לעשות זאת וגם מסבירים באפליקציה

כן, כמו שכבר אמרנו במידה ויהיה משהו שלא עובד כמה שצריך תוכלו לדבר עם צוות התמיכה שלנו בווצאפ וכל תקלה תיפתר באותו היום

שופיפי בעברית אפליקציה – RTL

אנשים רבים משתמשים בשופיפי כדי לפתוח חנויות מקוונות משל עצמם. חלק מהאנשים הללו מתגוררים בישראל, כך שקהל היעד שלהם הוא האוכלוסייה הישראלית. שופיפי אומנם לא תומכת בשפה העברית, מה שעלול כביכול ליצור בעיה לבעל החנות המקוונת, אך באמצעות פיצ'רים שונים שמציעות אפליקציות כמו RPL ניתן לקבל ממשק מלא בעברית. 

שופיפי בעברית

כבר שנים שחברת שופיפי הקנדית מאפשרת לכל מי שחפץ בכך לרכוש חנות מקוונת, אתר אינטרנט בו הוא יוכל למכור ללקוחות שונים, בין אם מדובר על דרופשיפינג או על מוצרים בלעדיים של בעל החנות. מסביב לעולם אנשים רבים משתמשים בשופיפי, וביניהם גם ישראלים. כאן נכנסת הבעיה – שופיפי בעברית זה לא משהו שקיים בדיוק. שופיפי תומכת בשפה האנגלית ולא בעברית. 

כדי לענות על הבעיה הזאת פותחו אפליקציות שונות. אפליקציה לשופיפי שמאפשרת בעצם ניהול חנות שופיפי בעברית היא שופיפי RPL. אפליקציות כאלו מאפשרות את ניהול החנות בממשק תומך עברית על ידי פיצ'רים שונים שנמצאים באפליקציה עצמה. אפשר למנות בין היתר את הפיצ'רים האלו:

  • סידור משמאל לימין
  • תמיכה בתבניות בעברית
  • תרגום מילים לעברית
  • תרגום הודעות שנשלחות ללקוח
  • שינוי הכפתור Buy It Now
  • ממשק עברי לכפתור נגישות

להפוך את חוויית הלקוח לטובה יותר 

הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים שונים נמצאים ברחבי הרשת, והם עשויים להיתקל באתר שופיפי בסבירות גבוהה. מה שיקבע בין היתר האם אותם לקוחות ירכשו באתר שופיפי כזה או אחר, או שמא ידלגו לחנות המקוונת הבאה, הוא החוויה שלהם בחנות הדיגיטלית. תרגום איכותי לעברית של שופיפי דרך אפליקציה לשופיפי כמו שופיפי RTL, יוצרת חוויית לקוח טובה יותר. אם קהל היעד של חנות שופיפי מסוימת נמצא בשוק הישראלי, ללקוחות של אותה חנות יהיה יותר נוח לעיין במוצרים השונים בחנות ולבצע את הרכישה, באמצעות הגורמים הללו:

  1. תרגום כפתור Buy It Now – הלקוח מבין כיצד לבצע את תהליך הרכישה במהירות

  2. סידור משמאל לימין – מאפשר עיצוב נוח וקריא יותר של האתר

  3. שליחת הודעות מתורגמות ללקוח – משפר את כלל חוויית הקנייה ויעלה את הסיכויים של הלקוח לחזור לרכישה נוספת
  4. שופיפי תבנית בעברית – התבניות השונות מותאמות לשפה העברית ומשפרות את חוויית הגלישה באתר

סידור האתר משמאל לימין

ההבדלים בין השפה העברית לשפה האנגלית יכולים לבוא לידי ביטוי בהרבה מאוד חלקים, אך אחד ההבדלים הבולטים הוא בסדר הכתיבה. בעוד שבעברית אנחנו כותבים מימין לשמאל, באנגלית סדר הכתיבה הוא הפוך. אתר שופיפי בבסיסו הוא באנגלית, כך שתרגום המילים באתר מאנגלית לעברית לא מספיק בהכרח. אם רק המילים יתורגמו מאנגלית לעברית, תיווצר בעיה בחנות המקוונת מבחינת נראות ועיצוב. הלקוח שיגלוש באתר אומנם יהיה מסוגל להסתדר מבחינת השפה, אך האתר לא "יקרוץ" לא בעין, ופעולות מסוימות עשויות להיראות משונות עבורו. כדי להפוך את האתר לכזה שנוח לגלוש בו, שופיפי RTL מסדרת גם את הממשק של האתר משמאל לימין, כדי שהתמיכה בחנות שופיפי בעברית תבוא לידי ביטוי באופן מלא.

ממשק מלא בשפה העברית

כשיש אפליקציה לשופיפי שתומכת בסידור האתר משמאל לימין, החלק המשמעותי שנותר לה לבצע הוא לתרגם את המילים השונות באתר. אולי תופתעו לשמוע, אבל בחנות שופיפי סטנדרטית באנגלית יש כ-9,000 מילים. זאת כמות לא קטנה בכלל של מילים, שלכל אחת מהן יש חשיבות והשפעה שונה על הלקוח, על תהליך הרכישה, על העיצוב של החנות המקוונת ועל עוד היבטים נוספים. תרגום המילים האלו צריך להיות מדויק ונכון, על מנת שאתר שופיפי בעברית יציג רף גבוה בכל הקשור לחוויית הגולש. אם אתם משתמשים דרך שופיפי RTL היא דוגמא לאפליקציה שמאפשרת ממשק מלא בשפה העברית, באמצעות תרגום המילים המדוברות מאנגלית לעברית. אם אתם רוצים לנהל חנות שופיפי תבנית בעברית היא דבר חשוב עבורכם בשביל חוויית לקוח טובה יותר, וגם כאן ניתן ממשק בעברית.

תמיכה בתבניות מעודכנות 

חנות שופיפי מקוונת כוללת תבניות שונות, שבעל החנות יכול לבחור מבניהן. בחירת התבנית משפיעה על העיצוב של החנות ועל הנראות שלה. יש לזה משמעות רבה, מכיוון שלקוחות רבים מושפעים מהפן החזותי ברשת. שופיפי RTL למשל, בתור אפליקציה לשופיפי, מאפשרת בחירה בין תבניות רבות ופופולאריות. בחנות שופיפי תבנית בעברית יכולה לעשות את ההבדל עבור לקוחות רבים שגולשים בו מהארץ. שימו לב שבאמצעות אפליקציה מתאימה, בחנות שופיפי תבנית בעברית היא לא הדבר היחידי שניתן לקבל, אלא גם עדכון של תבניות שונות. עדכון תבניות מאפשר לשמור על חנות דינמית ומותאמת לתקופות שונות.

הצגת אמצעי התשלום 

בדיוק כמו חנויות אמיתיות, כאשר לקוח פוטנציאלי גולש בחנות מקוונת הוא מקדיש את רוב הזמן שלו להתרשמות מהחנות, עיון בפרטים השונים, השוואת מחירים וחיפוש אחר מבצעים או מציאות, כאשר חלק קטן אך משמעותי מוגש לתשלום עצמו. החלק בו יש להציג את אמצעי התשלום בחנות מקוונת קריטי להשלמת הרכישה, ולקוח שלא מסתדר בחלק זה יכול לוותר על הקנייה. שופיפי בעברית תוריד משמעותית את הסיכוי שמצב כזה יתרחש.

מודול נגישות 

כפתור נגישות הפך לסטנדרט בשנים האחרונות בחנויות מקוונות. כדי שגם אנשים עם מגבלות גופניות שונות יוכלו לבצע רכישה פשוטה באתר, קיים כפתור זה המאפשר להם לבצע פעולות בצורה מותאמת. גם מודול הנגישות מונגש בעברית באמצעות אפליקציות ייעודיות. 

קנה עכשיו

אפליקציה לשופיפי מטפלת לא רק בעיצוב חנות שופיפי תבנית בעברית מעודכנת, אלא גם בחלק קטן וחשוב במיוחד בחנויות מקוונות – כפתור Buy It Now. מדובר על הכפתור שנמצא באתרי קנויות שונים, שלחיצה עליו מאפשרת רכישה מידית של מוצר מסוים. שופיפי RTL עושה את הכפתור הזה לדינמי, ומאפשרת לשנות אותו לכפתור "קנה עכשיו", על מנת שכל האתר יהיה אחיד בשפה העברית עבור הגולשים השונים.

תרגום ההודעות שנשלחות ללקוחות שלכם

במהלך תהליך הרכישה, מהרגע שהלקוח רכש את המוצר ועד שהוא מקבל אותו או אוסף אותו מהנקודה שנקבעה, הוא עשוי לקבל הודעות שונות. כדי שהלקוח לא ירגיש אי נוחות במהלך השלבים הללו, שופיפי RTL מתרגמת גם את ההודעות האלו לעברית. הלקוח יכול לאורך כל תהליך הקנייה, באמצעות אפליקציה לשופיפי, להנות מתוכן כתוב בעברית.

תמיכה מלאה דרך האפליקציה  

לא כל האנשים, גם אלו שמפעילים חנות מקוונת של שופיפי, בקיאים ברמה גבוהה מבחינה טכנולוגית באפשרויות השונות. יוצא בלא מעט מקרים שתקלות צצות, או שמנהלי החנויות המקוונות פשוט לא מסתדרים במאת האחוזים בתפעול החנות בסיוע אפליקציה כמו שופיפי RTL. מה שעושה את ההבדל במקרים האלו הוא התמיכה הטכנית שמציעים ללקוחות באפליקציה. דרך האפליקציה עצמה, דרך צ'ט או דרך מוקד טלפוני – כל הדרכים הללו מאפשרות לקבל פתרונות בזמן אמת לבעיות.

בחירת מסלול מתאים 

כשבוחרים אפליקציה לשופיפי, לרוב יש בסיס מסוים שכל הלקוחות מקבלים, כמו שופיפי תבנית בעברית. עבור מי ששואף לפעילות מוגדלת יותר בחנות המקוונת שלו, או עבור מי שרוצה להתפתח, יש חבילות נוספות פרט לחבילת הבסיס, הכוללות פיצ'רים נוספים שמאפשרים ניהול חנות שופיפי בעברית בצורה טובה ומותאמת יותר, שמושכת באופן איכותי יותר גולשים לאתר.

Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי
Sense Apps - אפליקציות לשופיפיי

אנחנו חברה המורכבת ממתכנתים ואנשי Shopify, אשר החליטה להביא בשורה לעולם ה-eCommerce באמצעות מגוון רחב של אפליקציות יעילות שירימו את ההכנסות של החנות שלכם ויעשו את החיים שלכם קלים.

אולי פספסת משהו
שלחו לחבר או לקולגה שהמאמר יכול לעזור לו:
LinkedIn
WhatsApp